Klachtenregeling

 

Met een goede klachtenregeling proberen we klachten op te lossen vóór ze een geschil worden

 

Iedereen heeft recht op goede zorg. Wanneer u ontevreden bent over de zorg dan moet u dit kunnen uiten. Mocht u een klacht hebben, vul dan het klachtenformulier in. Deze kunt u aanvragen bij de balie of klik op deze link om het formulier te downloaden: klachtenformulier. Deze kunt u dan per post of persoonlijk afgeven bij de praktijk. Wij zullen uw klacht dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en contact met u opnemen.

 

Uit de praktijk blijkt dat een goed gesprek tussen patiënt en de zorgverlener het beste werkt. Een klachtenfunctionaris kan eventueel zo’n gesprek eerder op gang brengen. Huisartsenpraktijk de Reiger is aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg beschikt over onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionarissen die uw klacht kunnen bemiddelen. Patiënten kunnen gratis terecht bij deze klachtenfunctionaris.

 

Voor meer informatie of het indienen van een klacht: www.skge.nl

Contact

Spoednummer 030-2516141 Keuze 1
 

De Reiger, Huisartsenpraktijk, Utrecht Oost, bij het Wilhelminapark

Bloemstraat 65
3581 WD Utrecht
Telefoon:
030-2516141
Fax:
030-2364377
www.huisartsdereiger.nl
Routebeschrijving >

Saltro Patientenportaal

Saltro 2

gezondheids­informatie